کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316365 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگرانی برنامه نویسان از قدرت گوگل و اپل

به گزارش سافت گذر، در نشستی که دو روز پیش توسط کمیته حمایت از حقوق مصرف کننده و هیأت قانون گذاران سیاست های ضد رقابتی برگزار شد، برخی از برنامه نویسان نگرانی خود را از قدرت گوگل و اپل ابراز کردند. آن طور که یکی از شبکه های تلویزیونی خبر می دهد، بسیاری از شرکت ها از قدرتی که اپل و گوگل و سلطه آنها بر بازار نرم افزارها دارند، نگران هستند. امی کلابوشار، مدیر هیأت قانون گذاران سیاست های ضد رقابتی از قول جیرد ساین، نماینده ارشد این برنامه نویسان عنوان کرده که همه آنها از قدرت دو غول دنیای تکنولوژی می ترسند.

اپل اپ استور گوگل پلی استور گوگل پلی استور

در این نشست نمایندگانی از گوگل و اپل و سازندگان برخی از برنامه های پرطرفدار اندروید و iOS حضور یافتند. برنامه نویسان یادآور شده اند که چگونه تغییر یک قانون جزئی توسط این دو شرکت می تواند فعالیت کمپانی های کوچک را مختل کند. به علاوه، آنها به پورسانت بالا و 30 درصدی که حین خرید درون برنامه ای توسط گوگل و اپل دریافت می شود نیز معترض بودند.

البته مشکل تنها به پورسانت 30 درصدی مربوط نمی شود بلکه به نظر می رسد بسیاری از برنامه نویسان به زورگویی اپل و گوگل به اپلیکیشن های مختلف جهت استفاده از سیستم پرداخت ابداع شده توسط آنها اعتراض دارند و می گویند چرا اگر برنامه ای می خواهد سیستم پرداخت خاص خودش را ارائه کند، مجبور خواهد شد از اپ استور یا پلی استور خارج شود. این مشکل برای شرکت Epic Games (سازنده بازی محبوب فورتنایت) به وجود آمده به طوری که این استودیو سعی کرد قیمت خریدهای درون برنامه ای را بسیار ارزان تعیین و سیستم پرداخت آنلاین مخصوص به خودش را عرضه کند.

بعضی از نمایندگان معترض شدند که برخی از اقدامات گوگل و اپل آینده شرکت های برنامه نویسی را تهدید می کنند. ساین مدعی شد کمپانی که برایش کار می کند مجبور گردید در مورد متفاوت بودن سیستم پرداخت و میزان درآمدی که به دست آورده بود، به گوگل توضیح دهد. این شرکت در جلسه ای که با گوگل داشت، نسبت به ادعاهای او که می گفت یک پلتفرم منبع باز است اعتراض و او را به اعمال قدرت یکطرفه متهم کرد.

ویلسون وایت، مدیر ارشد سیاست های عمومی و روابط دولتی گوگل گفت که اقدامات این شرکت تهدیدآمیز نیستند و هیچ گاه آینده شرکت های مختلف را به خطر نمی اندازد زیرا به حضور برنامه نویسان برای موفق شدن پلی استور نیاز دارد. ریچارد بلومنتال هم در مورد اعتراض کمپانی های کوچک تر به تصمیم گوگل خبر داد. کلابوشار نیز گفت که موضوع را به شکل جدی تری پیگیری خواهد کرد.

هوراسیو گوتیرز، مدیر حقوق قانونی اسپاتیفای هم با ارائه چهار مثال، از تهدیداتی که اپل علیه این برنامه به وجود آورده، سخن گفت. او نسبت به مالیات نرم افزاری که اپل دریافت می کند معترض بود و عنوان کرد که کمپانی مالک iOS مدعی شده اگر از سیستم او استفاده نشود، این اپلیکیشن را از اپ استور حذف خواهد کرد، آن را ارتقا نخواهد داد و آپدیت های جزئی را برایش منتشر نخواهد کرد. او می گوید:«« آنها توپ را در زمین ما انداخته اند و شرایط را برای تصمیم گیری در مورد ادامه فعالیت ما سخت کرده اند»».

گوتیرز همچنین ادعا کرده که اپل به اسپاتیفای دستوراتی داده است که به او اجازه نمی دهد از طریق خودِ اپلیکیشن در مورد امکانات سرویس های اشتراک ویژه سخن بگوید. دلیل این اتفاق نیز آن است که اسپاتیفای پورسانت 15 تا 30 درصدی اپل را رد کرده و کسانی که می خواهند از سرویس ویژه و بدون تبلیغات آن استفاده کنند و حق اشتراک بخرند، می بایست این کار را از طریق رایانه دسکتاپی و یک مرورگر انجام دهند.

چیزی که این رقابت را ناعادلانه می کند آن است که اسپاتیفای یک پلتفرم رقابتی و قدرتمند پخش موسیقی به شمار می آید ولی رقیب او یعنی اپل موزیک محدودیت هایی که این نرم افزار متفرقه دارد را ندارد. این اقدام ورق را به سود اپل برمی گرداند. گوتیرز می گوید:«« به خاطر کارهایی که اپل می کند، اسپاتیفای موفق نمی شود ولی دستاوردهای به دست آمده فعلی هم بر خلاف دخالت های اپل کسب شده اند. اگر قوانین ضد رقابتی آنها وجود نداشت، ما مطمئناً موفق تر بودیم»».

هم اپل و هم گوگل می گویند که برای عرضه برنامه ها و ایجاد امنیت سیستم های نرم افزاری، به پورسانت 30 درصدی دریافت شده از اپلیکیشن ها نیاز دارند. حال سؤالی که در این بین پیش می آید این است که آیا مجوز ندادن به استفاده از برخی از امکانات ارائه شده توسط گوگل و اپل عادلانه است یا خیر؟.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48905 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/05 تعداد مشاهده: 2123
سافت گذر